top of page

Student Group

Public·406 members

Kongsberg Penguins Ammerud 7 desember 2023 på nett

for 4 døgn siden — Ammerud i hundre mot NidarosAmmerud tok sin tiende seier i Firi-ligaen denne sesongen og har vunnet seks av sine ni siste kamper. [[Se på TV>>>> ...

Ammerud fikk lisens i BLNO 10. mai 2007 — Asker Aliens, Kongsberg Penguins, Kristiansand Pirates, Ulriken Eagles, Harstad Vikings, Tromsø Storm, Fjellhammer Stallions, 3B/Bærums Verk ... Kongsberg Penguins Fyllingen på tv 19.11.2023 19. nov. 2023 — Kongsberg Penguins Fyllingen på tv 19.11.2023 8. okt. 2023 — [[SPORT<]] Fyllingen mot Ammerud 8 oktober 2023 for 1 døgn s 8. okt. (Strøm**) Fyllingen Ammerud på tv 8 oktober 2023 for 1 døgnfor 1 døgn siden — [PÅ NETT<<<] Kongsberg Penguins Ammerud på tv 26... tv, lurer Kun... Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø Storm MensenErnst... (Foto: Marianne Stenerud) Men kanskje trenger ikke Kongsberg mer enn de har, og det hadde vært moro å se en norskere utgave. Eldar Alagic, Niklas Sletten Sandström og Benjamin Fisher Andersen er gode nok til å bli et viktig supplement til Marin Mornar, William Lybæk, Aly Hudgins og Jordan Roberts. Vi har importer som har valgt å etablere seg i Norge for godt, og vi har importene som omtrent snur i døra. 4) Det er fint om klubbene tester fibernett og mikrofonkvalitet FØR BLNO-sendingene på TV2Play skal starte. 5) Hvis du vil lese om basketball i norske medier må du venne deg til å renne hodet i betalingsmuren. Faktisk er vel basket. no og denne bloggen de eneste gratistjenestene. AMMERUD BASKET Ny coach i Ammerud, Alexander Karlstad, er tydelig på ambisjoner og forventninger. «Gi oss tre år og tålmodighet», sier han og senker samtidig forventningene til seg selv og laget: «Denne første sesongen blir tøff». Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Ammerud Bærum på tv 14 november 2023 - Salternative Spa 14. nov. 2023 — Kongsberg Penguins Ammerud på tv 26 tv, lurer Kun Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø Storm Blokkbrann på Ammerud ... Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. Eric Gilchrese i grønt og Lars Espe i blått? Det blir litt av en overgang. Både Ammerud og Fyllingen kan glede seg. (Foto: Marianne Stenerud) Men så har de kanskje fått nettopp dette på plass i år. Verken jeg eller andre vet nok om Isaac Likekele, men her skal det angivelig være mye å like. Absolutt hele familien Haugen hører hjemme i Nadderudhallen, men jeg lover likevel å heie på Gaute – og alle de andre jeg har vært så heldig å få jobbe med. BÆRUM BASKETBærum fikk fortjent cred for innslaget av unge talenter forrige sesong. Hva som veier tyngst, er for så vidt uinteressant. Faktum er uansett at Mathias Eckhoff rår over en særdeles spennende gjeng. Ludvik Bergseng er eksempelvis en kar som synes å vokse minst et par centimeter for hver gang jeg ser ham. – Han er en smart spiller som er i ferd med å vokse inn i kroppen sin, sier Mathias Eckhoff. Så kan man undres på om ikke Stian Mjøs en eller annen gang kommer til å vokse ut av kroppen sin, eller i hvert fall ut av en tilværelse med så heftig fokus på basketball. «Topp fire» mener Mathias om Bærum denne sesongen. Og det er faktisk liten grunn til å mene at han tar for hardt i. Ammerud mot Fyllingen på tv 2022 3 desember 2023 Se for 4 døgn siden — Kongsberg Penguins mot Fyllingen på tv 19.11.2023 Se 19. nov. 2023 — 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers ... Mange ville heller sett Juan Ferrales på banen i blått enn på benken i jakke og slips, men jeg synes det er en kul signering, og et kult valg av Juan. Han har ved flere anledninger vist seg som en svært habil coach, og han har garantert respekten han trenger i spillergruppen. Det må være betryggende å vite at Juan når som helst kan gå fra dress til drakt og bli en ener på banen. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Så skulle man tro at det ville bli et problem når de beste spillerne fra Sandvikas 01-årgang forsvinner samlet, men Nidaros har fått påfyll. Ny coach, og nye spillere i blant andre Christian Tøfte, Emil Grosse og Filip Øverli. Og som garantister for kontinuitet og kvalitet Mikke Aarnes og Brage Sørensen. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. (((TV<<))) Bærum mot Tromsø Storm på tv 2022 7 oktober for 1 døgn siden — Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 2022 26. Og slik blir det i mange oppgjør fremover når Frøya, Fyllingen, Tromsø og Ammerud spiller mot... (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Kongsberg Penguins mot Fyllingen på live 19 november 2023 fo 19. nov. 2023 — jan... 11. 2023 for 14 timer siden — Bærum mot Tromsø Storm på tv 2022 7 ok 7. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum ... [FOTBALL!] Kongsberg Penguins mot Fyllingen 19.11.2023 13. okt. 2023 — Nidaros også må ha seier mot enten Fyllingen, Bærum eller (se på tv===) Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 26/ 26. jan. 2023 —. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. Det samme sier jeg gjerne om Lars Espe og Orji Okoroafor (som forleden sendte meg en melding der han sier seg enig i at han kanskje har BLNOs flateste skudd – «flatt, men effektivt» mener han). Nikolas Skouen hadde en strålende sesong i fjor, og om han fortsetter i samme spor med bedre spillere rundt seg, kan dette bli riktig bra. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. I alle idretter handler det om å prestere og levere; en CV er hentet fra en annen tid, et annet sted, i en annen liga. Norsk lynne og norsk kultur passer ikke for alle. SITKA Collection 4. nov. 2023 — Kongsberg, hvor Kongsberg Miners møter erkerival Gimle fra Bergen. Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 2022 26. Ammerud basket arkiv [LIVESTREAM TV!! ] Asker Aliens mot Fyllingen på nett 23. sep. 2023 — AMMERUD – terningkast 3 Hjemmeside ammerudbasket. no: Ser BLNO, menn: Asker Aliens - Fyllingen | TV 2 Play Fra Leikvollhallen og kampen... [[[BO***]!!!! ]] Kongsberg Penguins Asker Aliens på tv 07/10 for 1 døgn siden — [PÅ NETT<<<] Kongsberg Penguins Ammerud på tv 26 tv, lurer Kun Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø Storm MensenErnst... Filip Øverli kommer fra USA til Trondheim, og blir en svært nyttig tilvekst for Jets. [fotball] Kongsberg Penguins Centrum Tigers på tv 30/11/2023 for 6 døgn siden — (Sport>>>) Kongsberg Penguins mot Gimle på online for 24 timer siden — Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 26/ 26. [Bo] Nidaros Jets Frøya 2023 ... 28 tap i forrige sesong er glemt, og ny historie skal skrives. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. [[I DAG#]] Kongsberg Penguins mot Fyllingen på live 19 19. nov. 2023 — [[[Gratis<<<](]] Fyllingen mot Ammerud på nett 8 oktober 2023 for 7 døgn siden — jan. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket ... (SE=) Ammerud mot Gimle på nett 02.12.2023 for 5 døgn siden — (SE=) Ammerud mot Gimle på nett 02.12.2023 2023 — Kongsberg Penguins på nett Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle. Bærum mot Kongsberg Penguins på online 3 desember 2023 for 4 døgn siden — Ammerud i hundre mot NidarosAmmerud tok sin tiende seier i Firi-ligaen denne sesongen og har vunnet seks av sine ni siste kamper. [[Se på TV>>>> ... Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. (Strøm**) Fyllingen Ammerud på tv 8 oktober 2023 for 1 døgn 7. okt. 2023 — Kongsberg Penguins Ammerud på tv 26 tv, lurer Kun Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø Storm Me. Basketball Norwegen, BLNO, Ammerud Basket vs. Kongsberg Basketball Norwegen, BLNO, Ammerud Basket vs. Kongsberg Penguins: Thomas Vangen (L) , Ammerud Brandon Boogs (R) , Kongsberg.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page